pondělí 15. prosince 2014

MŮJ VÁNOČNÍ (KNIŽNÍ) WISHLIST

Vánoce se blíží a má touha po tom, číst nové knihy taky. Já jsem zarytý knihomol a nemůžu se dočkat až dostanu všechny ty knížky :3 Já už ale vím jaké knížky dostanu, protože jsem mamce poslala seznam. Ale pokud hledáte inspiraci na poslední chvíli, tak vám třeba trochu pomůžu.

Papírová města - John Green

Jelikož jsem četla už Hvězdy i Aljašku, toužím i po jeho další knize.
Papírová města

Dash a Lily - Kniha přání - David Levithan, Rachel Cohnová 

Jakmile jsem zjistila, že tato kniha bude v češtině, začala jsem málem skákat na místě. A kniha je vánoční, takže atmoška bude skvělá. Rozhodně první kniha, kterou budu číst.
Dash a Lily - Kniha přání

Čtyřka - Divergentní povídky - Veronica Roth

Jelikož je Čtyřka má oblíbená postava a trilogii Divergence miluju, tato kniha byla jasná volba.
Čtyřka - Divergentní povídky

Dcera kostí a dýmu - Laini Taylor

Tuto knihu si vychvaluje spoustu mých oblíbených booktuberek z ameriky. První jsem myslela, že kniha přeložená není. Ale jakmile jsem ji objevila v letáku, řekla jsem si, že ji prostě musím vyzkoušet.
Dcera kostí a dýmu

Eleanor a Park - Rainbow Rowell

Opět kniha, o které jsem slyšela v angličtině. A jakmile jsem zjistila, že se bude překládat do češtiny, dokážete si asi představit, jakou jsem měla radost.
Eleanor a Park

Můj život u sousedů - Huntley Fitzpatrick

Už podle obálky knížka vypadá na skvělé letní čtení.
Můj život u sousedů

Hrej tajně - Emma Hart

Takové knížky mám ráda jako oddechovky.
Hrej tajně

101 mandal pro krásný den - Tereza Pecáková

Vybarvování. Ty dny ve škole budou hned lepší.
23159515

Knihy, které dostane mamka, ale já se na jejich přečtení taky těším

Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel / Analfabetka, která uměla počítat - Jonas Jonasson

Tuto knihu jsem taky chtěla. Ale mamka si ji nakonec objednala k Vánocům. Takže jakmile si ji přečte ona, je řada na mně.
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel / Analfabetka, která uměla počítat

Deník Bridget Jonesové, Bridget Jonesová: S rozumem v koncích - Helen Fielding

Tyto dvě knihy jsem koupila mamce k Vánocům já. Ona má Bridget strašně ráda. Ale knihy ještě nečetla. Tak aspoň má co dělat. A já se na knížky taky těším :))
Deník Bridget Jonesové Bridget Jonesová: S rozumem v koncích

1 komentář:

  1. Dceru kostí a dýmu jsem četla a je to fakt skvělá kniha, já si jí hrozně oblíbila. Můj život u sousedů jsem taky četla a taky se mi hodně líbil :D A na Eleanor a Park a Dash a Lily-kniha přání si taky brousím drápky :D Tak ti přeju abys pod stromečkem našla co nejvíce knih které si přeješ :-)

    OdpovědětVymazat