úterý 23. prosince 2014

ZIMNÍ KNIŽNÍ TAG!


������
Jakou knihu by sis nedokázala představit v zimě?
Složitá otázka. Ale když nakouknu do své knihovny tak asi Poslední píseň od Nicholase Sparkse. A to z toho důvodu, že se děj odehrává v létě a jedná se o typický letní románek. Potom taky Amy & Roger na cestě.

Kniha, která se odehrává v zimě?
Hned se mi v hlavě objevila kniha Hunger Games - Vražedná pomsta. Kniha je z poloviny v zimě - 12. kraj a z poloviny v "létě" - když jsou v aréně.   

Nejvíce zimní obálka?
Jednoznačně Let It Snow od Johna Greena. 

Jaká je tvoje nejoblíbenější vánoční (zimní) pohádka? (mluvíme o filmu)
Jakákoliv. Já osobně miluju pohádky a o Vánocích ještě více. Sám doma je klasika. Potom zbožňuju Grinche.

Jakou knihu bys četla o vánocích někde v teple u krbu? 
Asi by mi to bylo jedno. Ale nejlepší by byla asi nějaká romantická. A nebo Harry Potter.  

Kniha, kterou jsi někdy dostala k Vánocům? 
Já dostávám na Vánoce tolik knížek, že už ani nevím :D Minulý rok jsem třeba dostala Hunger Games tři díly v jednom. Taky jsem dostala Škola noci, Roztomilé malé lhářky nebo Démon z Hex Hall.  

Jakou knihu si přeješ k Vánocům? 
Rozhodně bych chtěla Papírová města. Na tuhle knihu čekám už strašně dlouho a nemůžu se dočkat až si ji přečtu. Dále očekávám knihy jako: Dash & Lily - kniha přání, Eleanor a Park, Čtyřka - divergentní povídky... 

V jakém knižním příběhu (městě, světě) bys  chtěla  prožít zimní svátky?  
V Bradavicích!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat