čtvrtek 12. února 2015

David Levithan - Den co den | miniRecenze

Název - Den co den
Originální název - Every day
Autor - David Levithan
Počet stran - 344
Žánr - literatura světová - romány, YA
Vydání ČR - CooBoo, 2013

Každý den se probudíte v jiném těle, každý den žijete život někoho jiného. A tak platí jedna jediná zásada – vyhněte se tomu, aby si někdo všiml, že na jeden den přebýváte v těle někoho jiného a nepleťte se do jeho života. Vše je v pořádku, až do rána, kdy se probudíte v těle Justina a zamilujete se do jeho přítelkyně Rhiannon. Od toho okamžiku všechna pravidla, podle nichž jste až do teď žili, přestávají platit. Konečně se objevil někdo, s kým chcete být den co den. Úspěšný román bestsellerového autora Davida Levithana.


Tuto knihu jsem si chtěla přečíst už neskutečně dlouho. Ale do rukou se mi dostala až nedávno, kdy jsem jí objevila v knihovně. Neváhala jsem a knihu si hned půjčila. A dobře jsem udělala. 
Člověk, který se každý den probudí v jiném těle, pokaždé na jiném místě. Nikdy ale neví, jestli bude v těle holky nebo kluka. Nikdy neví, jestli ten dotyčný bude zdravý nebo nemocný. Musíte se nějakým způsobem orientovat v životě dotyčného.
Davidův styl psaní se mi líbil už při čtení knihy Dash&Lily - kniha přání. Při dočtení této knihy jsem si toho autora oblíbila ještě více. Zalíbil se mi už ten nápad. A knihu jsem si naprosto zamilovala. Četla se neuvěřitelně rychle. Po dokončení jsem nechápala, že už je konec. Jen jsem seděla a snažila se to všechno vstřebat. Protože konec mě doopravdy překvapil ale dokonce se mi i líbil (až na pár maličkostí).
Je to něco jiného než ostatní knihy YA žánru. Rozhodně vám jí doporučuji, protože opravdu stojí za to.





1 komentář:

  1. Vypadá to jako skvělá oddechovka už podle té obálky. O knize na tohle téma jsem ještě neslyšela a vypadá vážně lákavě. Neumím si ani nějak zhruba představit jak se děj bude odehrávat, což je skvělý. Mrknu po ní :)
    Hezky napsaná recenze :)

    OdpovědětVymazat