pondělí 16. února 2015

THIS OR THAT BOOK TAG



Tento TAG jsem našla na blogu Barči. Tak jdeme na to.

Hardback Paper back?
Asi nejspíš Hardback. Ale když cestuju, tak mám raději Paper back, protože to přece jen váží méně. 

fantasy knížka knížka podle skutečných u událostí?
Určitě fantasy knížka. Abych pravdu řekla, já zatím žádnou knihu podle skutečných událostí nečetla. Ale vím, že v seznamu "to read" minimálně jednu mám.

šťastný konec smutný konec?
Šťastný. Jednoznačně.

půjčovat si knihy kupovat si knihy?
Já mám větší radost, když si knížku koupím a potom ji vlastním. Ale nejsem milionář, a proto chodím do knihovny. Kupuji si knihy, po kterých opravdu hodně toužím nebo jsou zrovna ve slevě.

samotná kniha série?
Tady nejsem schopna se rozhodnout. Pokud ta série nemá víc jak šest dílu, je v pohodě. Ale někdy si ráda přečtu knihu, která nemá pokračování.

Harry Potter Pán prstenů?
Pána prstenů jsem nečetla a Harryho Pottera taky ještě nemám celého přečteného. Ale i tak: Harry Potter.

zombíci jednorožci?
Já o sobě říkám, že jsem jednorožec. Ale knížky na toto téma nesnáším :D Takže zombíci.

čtení s hudbou čtení bez hudby?

To zase záleží... většinou čtu bez hudby. Ale někdy si pustím nějaké poklidné písničky, které neznám. Protože když písničky znám, mám tendenci si zpívat. A to potom knihu nevnímám.

2 komentáře:

  1. Taky knihy ráda vlastním, bohužel trpím stejným problémem jako ty: nejsem milionář :D Normálně jsem nečetla ani HP ani Pána prstenů (jsem to ale ostuda :(), ale chystám se :)
    Poslední dobou začínám být na série alergická -_- Na poslední díl čekám třeba rok a do té doby všechno zapomenu a pak marně tápu :/ A hlavně mám rozečteno tolik sérií.
    Super TAG! :) Nominovala jsi někoho? Já bych si si ten TAG taky ráda vyplnila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mimochodem přijímáš Affs? Koukala jsem, že tu kolonku máš. Ráda bych se s tebou totiž spřátelila :)

      Vymazat