úterý 16. června 2015

Knižní přírůstky (1)

Tuto rubriku jsem viděla u Rachel Roo. Líbí se mi, a proto jsem se rozhodla, že ji založím i u sebe na blogu. Nebude ale pravidelná, protože si knížky nekupuji moc často. Hodně totiž chodím do knihovny.



Dneska jsem se po strašně dlouhé době dostala znovu do levných knih. A odnesla si s sebou hned pět knížek za 160,-. Mám z toho neskutečnou radost, protože všechny tyto knížky si chci přečíst, ale za normální cenu v knihkupectví bych si je nejspíš nekoupila. 

Potom jsem zavítala i do knihkupectví a konečně si koupila knížku od Jo Nesba - Netopýr. Už asi rok jsem ji v knihkupectví okukovala a dneska jsem se konečně rozhoupala a koupila si ji. Knížka mě vyšla na 224,- (měla jsem malou slevu 10%).









2 komentáře:

  1. Vidím to, co vrah jsem četla a mohu doporučit :)
    Jinak Rozdělená srdce mě také lákají :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já neznám ani jednu z těchto knížek :D Ale nevypadají špatně, alespoň podle obálek :) Jo, hodně dávám na obálky, ostatně to vidí člověk první :3
    Jinak tato rubrika nevypadá špatně, ale já moc knížky nenakupuji, takže bych ji asi moc nevyužila :/

    OdpovědětVymazat